Kaupade kohaletoimetamine ja tagastus

Kohaletoimetamine

  • Kõik kaubad tarnitakse kliendile Eesti siseselt.
  • Kaubad, mis asuvad Eesti laos (märge toote juures olemas), jõuavad ostjani 1-4 tööpäeva jooksul.
  • Kaubad, mis saabuvad väljaspool Eestit tootja laost, jõuavad ostjani 10-30 tööpäeva jooksul. Erandjuhtudel kuni 45 päeva jooksul.
  • Tarneprobleemide korral teavitab e-pood ostjat.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Toodete tagastamine

  • Ostjal on õigus 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist tooted ümber vahetada või tagastada.
  • Toote tagastamiseks tuleb ostjal saata vabas vormis taganemisavaldus e-posti aadressile info@mugavkodu.ee.
  • Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
  • Müüja kannab tagastatud toote/toodete, muu hulgas Kliendi kantud kättetoimetamise kulud, tagasi Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse laekumisest. Klient on kohustatud tagastatud kauba toimetama Müüjani 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on tagastatud toote/tooted tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Tagastatav Toode ei tohi olla kasutatud, rikutud, samuti määrdunud või muude kasutamisjälgedega. Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – juhend, sertifikaat, jne).
  • Kauba tagastamiskulud kannab ostja.
  • Defektse toote puhul kompenseeritakse tagasi saatmise kulu kliendile kuni 14 päeva jooksul. 
  • Kaup tuleb saata tagasi järgnevalt:
    Myno OÜ
    Pakiautomaat: Tallinna Sõpruse Rimi pakiautomaat
    Telefon: 56203802